.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
رئیس مجمع نمایندگان گیلان خواستار شد:
نظارت صد درصدی بر عملکرد شهرداری‌ها
رئیس مجمع نمایندگان گیلان خواستار نظارت صد درصدی بر عملکرد شهرداری‌ها شد و گفت: میدان نظارت از بیت‌المال باید توسعه یابد.
نظارت صد درصدی بر عملکرد شهرداری‌ها

رئیس مجمع نمایندگان گیلان خواستار نظارت صد درصدی بر عملکرد شهرداری‌ها شد و گفت: میدان نظارت از بیت‌المال باید توسعه یابد.

سید علی آقازاده عصر دیروز در سومین همایش سالانه مدیران دیوان محاسبات با تبریک هفته بسیج اظهار داشت: 35 درصد برنج کشور در گیلان تولید می‌شود.
وی ادامه داد: گیلان ابتدای انقلاب اسلامی جزو سومین استان صنعتی کشور بوده و در حال حاضر در رتبه 13 قرار دارد.
آقازاده با با بیان اینکه گیلان با توجه به ظرفیت بسیار بالای اقتصادی و کشاورزی با مشکلات عدیده‌ای مواجه است، تصریح کرد: این مشکلات باید مورد توجه مسئولان قرار گیرد.
نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی به وضعیت گردشگری گیلان اشاره کرد و گفت: استان از جاده ترانزیتی که بتواند سالانه حدود 20 میلیون نفر را به گیلان انتقال دهد، محروم است.
وی بزرگراه تهران به رشت را ناقص خواند و بیان داشت: سال گذشته این بزرگراه به صورت ناقص افتتاح شد.
آقازاده نرخ بیکاری در گیلان را بالا دانست و خاطرنشان کرد: سرمایه‌گذاری در این استان مورد استقبال سرمایه‌گذاران قرار نمی‌گیرد.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس نرخ بیکاری در گیلان را 15 درصد اعلام کرد و ابراز داشت: سطح سواد مردم گیلان با تهران برابری می‌کند.
وی با اشاره به جایگاه نظارت در جامعه اسلامی یادآور شد: اگر بخواهیم نظارت را با فرهنگ انقلابی و دینی خود تطبیق دهیم باید از تمام توان برای نظارت استفاده کنیم.
آقازاده با تاکید براینکه نهادهای نظارتی مانند مجلس و دیوان محاسبات باید برنامه‌های دقیق‌تری برای نظارت اعمال کنند، اذعان داشت: برنامه‌محوری در هر سیستم باید در نظر گرفته شود.
رئیس مجمع نمایندگان گیلان به فرهنگ‌سازی و آرمان‌نگری در بحث بازرسی اشاره کرد و افزود: متولیان امر باید دانش نظارت را داشته باشند.
وی ادامه داد: دانش نظارتی باید به جامعه انتقال یابد و فرهنگ خودنظارتی و دگرنظارتی در جامعه نهادینه شود.
آقازاده نیروی انسانی متعهد را از الزام‌های نظارت مطلوب دانست، تصریح کرد: وظیفه داریم در جامعه اسلامی از بیت‌المال نظارت کنیم.
نماینده مردم رشت در مجلس خواستار نظارت صددرصدی بر عملکرد شهرداری‌ها شد و گفت: میدان نظارت از بیت‌المال باید توسعه یابد.
وی بر پیشگیری از انحراف وام‌های خوداشتغالی تاکید کرد و ابراز داشت: از درآمدهای نفتی به‌راحتی نتوانستیم ارزش افزوده ایجاد کنیم.
آقازاده با بیان اینکه تعهد ارزش افزوده می‌آورد، خاطرنشان کرد: از اعتبارات کمتر توانستیم استفاده ببریم.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، انعطاف‌سازی در برنامه و بودجه را مهم برشمرد و اذعان داشت: کشور دارای اقلیم متفاوت است و مناسب با نیاز هر منطقه باید برنامه‌ریزی صورت گیرد./فارس


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 3 آذر 1390
امیدواریم این طرح نظارتی شهرداریها برای استان مازندران هم اجرایی شود برخی از شهرداریها مانند شهرداری بابل که در آن بی قانونی و تبانی ها بیداد می کند رئیس شورای شهر بابل از مدیریت شهری چه می داند؟؟!!! یکی بداد این مردم صبور بابلی برسد
نا شناس 3 آذر 1390
دوکلمه حرف از مادر عروس!شمال تو را به خدا از این نماینده های محبوب رشت مطلب نذار حال مردم بهم میخوره ملت به اندازه کافی برای خودشون گرفتار هستن تورا به دین دور اینا رو خط بکش مگه ادم تو این مملکت نیست که تو همش حرفای صدتا یه غاز اینا رو منعکس میکنی؟
بسیجی بی پلاک 3 آذر 1390
ناراحت بیکارها هستید ؟ همه آفازاده ها که سر کارند بخشدار مرکزی و ..... بیچاره کسی که تحصیلات وهمه شرایط را دارد ولی با آقازاده فامیل نیست.
ناراحت اختلاس شهرادری هستید ؟ کسی با پول بیت المال ساختمان بلوار دیلمان را یک میلیارد دویست میلیون خرید هنوز سند به نام شهزداری نخرد از نزدیکان است.
ناشناس 3 آذر 1390
اقای اقازاده مهمتر از همه اینها بحث سلامت و جان مردم است و شما نماینده ها همه شاهد عملکرد نامطلوب ریاست دانشگاه علوم پزشکی که متولی بهداشت ودرمان استان می باشد هستید و همگی روزه سکوت گرفته اید که نشان میدهد یا اقتدار ندارید و حریف این اقا نیستید که این امر بیانگر ضعف شماست یا اطلاع از وضعیت نابسامان بهداشت درمان ندارید که این هم نشانه ضعف نظارت شماها است .و حالا توقع دارید مجددا کاندید شوید و مردم به شما رای بدهند که چی بشود؟!!! همین آش و همین کاسه .لا اقل آزادمرد باشید وکنار بروید تا فرصت برای افرادی فراهم شود که مقتدر و توانمند باشند.
ناشناس 4 آذر 1390
شما هم نظرات را گزینش می کنید اگر واقعا مسولین سایت جیره خوار نماینده ها نیستید چرا نظرم را در مورد بحث سلامت مردم منعکس نکردید.
نا شناس 4 آذر 1390
نزديك انتخابات است ديگه بو شو تر ره

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.061 seconds.